Kod Dostu

Ben bir karış dahi olsa vatan toprağını satmam, zira bu vatan bana değil milletime aittir. Milletim de bu toprakları ancak aldığı fiyata verir. Çünkü bu topraklar kanla alınmıştır, kanla verilir! Sultan II.Abdülhamid

10 Ağu 2013

Ben bugüne kadar devletin hiçbir evrakına abdestsiz imza atmadım..



Önemli bir evrakın imzası için geceleyin Sultan Abdülhamid'in kapısını çaldım. Bekledim, kapı açılmayınca tekrar çaldım yine açan olmadı. Sultanımıza birşey mi oldu diye telaşlanmaya başladım ki o an Sultan elinde bir havlu ile kapıyı açtı, şöyle dedi:
''Kusura bakmayın beklettim, Geleceğinizi biliyordum kapıyı çaldığınızda ben çoktan uyanmıştım. Kapıyı açamadım çünkü abdest alıyordum, ben bugüne kadar devletin hiçbir evrakına abdestsiz imza atmadım..
[Ma'beyn Başkatibi Esad Bey]

Ahsarla

Popüler Yayınlar Son 7 gün

Sultan İkinci Abdülhamit Han

CHP döneminde

CHP döneminde
CHP döneminde

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *