Kod Dostu

Ben bir karış dahi olsa vatan toprağını satmam, zira bu vatan bana değil milletime aittir. Milletim de bu toprakları ancak aldığı fiyata verir. Çünkü bu topraklar kanla alınmıştır, kanla verilir! Sultan II.Abdülhamid

9 Eki 2013

Okulda Bunları yazmazlar! İngilizlerin gayesi hilafeti kaldırarak Müslümanları başsız ve parça parça yapmaktı.




Okulda Bunları yazmazlar!

İngilizlerin gayesi hilafeti kaldırarak Müslümanları başsız ve parça parça yapmaktı.

M.kamal demişki ülkemiz muasır medeniyetler seviyesine çıkmalıdır.

 Peki o Muasır Medeniyetler Papalığı kaldırdı mı? İngilterede Kraliyet hala devam ediyor.

Siz papalığı kaldırmaya cüret eden bir Hristiyan gördünüz mü?
Göremezsiniz!

Lozan‘da İngiltere’nin koştuğu ve müzâkerelerin kesilmesine sebep olan üç şarttan biri halifeliğin kaldırılmasıydı

İngiltere Lozan'ı halifelik kaldırıldıktan sonra onaylamıştır.

Türkiye tarafından 23 Ağustos 1923'te

Yunanistan tarafından 25 Ağustos 1923'te,

Halifeliğin kaldırılması (3 Mart 1924),

İtalya tarafından 12 Mart 1924'te,

Japonya tarafından 15 Mayıs 1924'te imzalanmıştır.

İngiltere'nin anlaşmayı onaylaması ise 16 Temmuz 1924 tarihinde olmuştur.

Tarih Ansiklopedisi’nin 3. cildinde yer alan (sahife 62) bir belgeye göre
Türkiye Lozan temsilcisi Yahudi Din adamı Haham haim naum Lord Gurzon'a 

"Siz Türkiye'nin mülkî tamamiyetini kabul ediniz. Onlara ben İslâmiyeti ve İslâmî temsilciliklerini (Halifeliği) ayaklar altında çiğnetmeyi taahhüt ediyorum. demiştir.
Ahsarla

Popüler Yayınlar Son 7 gün

Sultan İkinci Abdülhamit Han

CHP döneminde

CHP döneminde
CHP döneminde

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *