Kod Dostu

Ben bir karış dahi olsa vatan toprağını satmam, zira bu vatan bana değil milletime aittir. Milletim de bu toprakları ancak aldığı fiyata verir. Çünkü bu topraklar kanla alınmıştır, kanla verilir! Sultan II.Abdülhamid

5 Kas 2013

Nasılsanız öyle idare olursunuz


İttihatçıların bu memlekette yaptığı hiçbir şey yoktur

Dâhili kargaşa çıkarmak
Nümayiş
Karalama
İdam sehpaları

Üzüm salkımı gibi meydanlarda adamlar astılar
Seksen sene sövüldü Sultan Abdülhamid’e
Seksen sene
Hala yıkamadılar...

Büyük adam odur ki tenkitten korkmaz
Sultan Abdülhamid için kanun yok
Herkes sövüyor

Kanuniye sövüyorlar
Fatihe sövüyorlar
Cumhuriyetin ilk yıllardan bunlar yobaz şeriatçı dediler
Baktılar millet yemiyor 

Bu sefer şeriat muhalifi işler icat ettiler.
Biz reddi miras etmiş bir milletiz
Millet bozulmuştur.
Sultan Abdülhamid döneminde millet nasıldı bilir misiniz bakın bir misal verelim.

Damat Mahmut Celalettin paşanın gelininin bir hatıratı bu Hanım Sultan

 .Sultan Abdülhamid tahttan indirildikten sonra Yıldız Sarayını halka açtılar Bende peçemi taktım o kalabalığa karıştım. Neler konuşuyorlar diye merak ettim.

Sultan Abdülhamid’in odasından geçiyorduk. Kalabalık Halktan bir kadın 7-8 yaşındaki oğlunu Sultan Abdülhamid’in oturduğu sandalyeye bindirdi de oğlum İşe o zalimin oturduğu yere işe sandalyesine işe dedi.

Padişahın oturduğu yere halktan bir adam padişahı zalim ilan ederek çocuğunu işetiyor

Ben dayanamadım dedim ki hanım 
O zalimin koltuğu değil o koltuk milletin

Vay sende gerici yobaz Sen de onlardansın üzerime saldırdılar kaçtım diyor

Sultan Abdülhamid tahttan inerken halk bu...

Kema tekunu yuvalla aleyküm
Millet Müstahak olmuştur.

Şimdi yapılacak iş efradı millet arasında İslam’ı yaşayan insanları çoğaltmak. 

Bu insanlar çoğaldıkça idare değişir.

Peygamberin beyanı veçhiyle 
Kema tekünü yuvalle aleyküm

Nasılsanız öyle idare olursunuz

İmparatorluğun Son Nefesi Ulu Hakan Sultan Abdülhamid Han 

- Recep Babacan


Ahsarla

Popüler Yayınlar Son 7 gün

Sultan İkinci Abdülhamit Han

CHP döneminde

CHP döneminde
CHP döneminde

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *